|
Forum Absolwentek PPiW 2005-2010 na UP w Krakowie Forum Absolwentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ruda
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:16, 21 Maj 2010 Temat postu: Praca magisterska - regulamin |
|
|
R E G U L A M I N S T U D I Ó W
w Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
obowiązujący od 1 października 2006 roku - ze z m i a n a m i obowiązującymi od 1 października 2007 roku
VII. PRACA DYPLOMOWA
§ 33
1. W zaleŜności od typu i kierunku studiów, student wykonuje pracę
licencjacką, inŜynierską lub magisterską, zwaną dalej pracą
dyplomową. Studenci kierunków artystycznych wykonują:
a) dwuczęściową pracę dyplomową, składającą się z części
teoretycznej oraz części artystycznej
albo
b) dwie prace dyplomowe: teoretyczną i artystyczną.
2. Student wykonuje pracę dyplomową pod kierunkiem nauczyciela
akademickiego, zwanego jej opiekunem, posiadającego tytuł
naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego
(lub równorzędny tytuł/stopień w dziedzinie sztuki), przy czym
student kierunku artystycznego wykonuje pracę artystyczną pod
kierunkiem innego nauczyciela akademickiego, niŜ pracę
teoretyczną.
3. Rada wydziału moŜe zlecić opiekę nad pracą dyplomową
nauczycielowi akademickiemu ze stopniem doktora.
4. Rada wydziału moŜe zlecić opiekę nad pracą dyplomową osobie
spoza uczelni, jeśli spełnia warunki określone w ust. 2
a w szczególnym przypadku - osobie spełniającej warunki
określone w ust. 3.
§ 34
1. Problematyka pracy dyplomowej powinna być ustalona nie
później niŜ na rok przed planowym końcem studiów oraz
pozostawać w ścisłym związku z kierunkiem studiów
i zainteresowań studenta.
2. Student ma prawo do wyboru nauczyciela akademickiego, pod
kierunkiem którego będzie wykonywał pracę dyplomową oraz
tematu pracy, jak równieŜ do zaproponowania jako tematyki
pracy zagadnień opracowywanych przez siebie w ramach
studenckiego ruchu naukowego.
3. Praca dyplomowa moŜe mieć charakter pracy zespołowej,
zrealizowanej przez dwie osoby, po uzyskaniu zgody kierownika
właściwej jednostki organizacyjnej wydziału. Zakres pracy
kaŜdego ze studentów musi być wyraźnie określony przez
opiekuna.
4. Tematykę prac dyplomowych zatwierdzają organy kolegialne
właściwych jednostek organizacyjnych wydziału,
a w szczególnych przypadkach – rada wydziału.
§ 35
1. Oceny pracy dyplomowej dokonują: opiekun oraz powołany
przez kierownika właściwej jednostki organizacyjnej wydziału
recenzent.
2. Recenzentem pracy dyplomowej moŜe być nauczyciel
akademicki lub osoba spoza uczelni spełniająca wymogi
określone w § 33.
3. W przypadku jednej negatywnej recenzji o dopuszczeniu do
egzaminu dyplomowego decyduje dziekan, po zasięgnięciu opinii
dodatkowego recenzenta.
4. W związku z dłuŜszą nieobecnością opiekuna pracy lub
w przypadkach innych waŜnych okoliczności, dziekan wyznacza
nowego opiekuna, w porozumieniu z kierownikiem właściwej
jednostki organizacyjnej wydziału.
§ 36
1. Student ma obowiązek złoŜenia w dziekanacie pisemnej pracy
dyplomowej nie później niŜ do końca ostatniego roku studiów,
w postaci wydruku na papierze oraz w wersji elektronicznej.
Liczbę egzemplarzy wydruku określa zarządzenie dziekana
wydziału.
2. Artystyczna praca dyplomowa prezentowana jest w trakcie
egzaminu dyplomowego.
3. Dziekan moŜe, na wniosek studenta zaopiniowany przez
promotora przesunąć termin złoŜenia pracy dyplomowej
z powodu:
a) długotrwałej choroby studenta, potwierdzonej odpowiednim
zaświadczeniem lekarskim,
b) niemoŜliwości wykonania pracy z przyczyn niezaleŜnych od
studenta.
4. W tym okresie student nie traci praw studenckich, z wyłączeniem
pomocy materialnej.
5. Przedkładając pracę dyplomową, student składa w dziekanacie
oświadczenie o autorstwie pracy, zawierające klauzulę dotyczącą
konsekwencji wynikających z przypisania sobie przez studenta
autorstwa cudzej pracy (jej fragmentu) lub cudzych wyników
badawczych czy koncepcji.
§ 37
1. Student, który nie dopełnił obowiązku określonego w § 36,
posiadający wszystkie zaliczenia przewidziane planem studiów,
otrzymuje zaświadczenie o zaliczeniu ostatniego roku lub
semestru studiów, wraz z decyzją o skreśleniu z listy studentów.
2. Osoba wymieniona w ust. 1, skreślona z listy studentów moŜe,
za zgodą dziekana w terminie jednego roku przedłoŜyć nową
pracę dyplomową wykonaną pod kierunkiem wyznaczonego
nauczyciela akademickiego.
3. Koszty opieki nad nową pracą, o której mowa w ust. 2, ponosi
zainteresowany.
VIII. EGZAMIN DYPLOMOWY
§ 38
1. Warunkiem dopuszczenia do egzaminu dyplomowego jest zdanie
wszystkich egzaminów, uzyskanie zaliczeń z przedmiotów
i praktyk zawodowych objętych planem studiów oraz co najmniej
dostateczna ocena z pracy dyplomowej.
2. Egzamin dyplomowy odbywa się przed komisją powołaną przez
dziekana. W skład komisji wchodzą: przewodniczący -
wyznaczony przez dziekana, opiekun pracy dyplomowej oraz jej
recenzent, przy czym przynajmniej jeden z członków komisji
posiada stopień naukowy doktora habilitowanego lub tytuł
naukowy (lub równorzędny stopień/tytuł w dziedzinie sztuki).
W przypadku dwóch prac dyplomowych na kierunku
artystycznym, w skład komisji wchodzą obydwaj opiekunowie
i obydwaj recenzenci.
3. Egzamin dyplomowy winien odbyć się w okresie
nieprzekraczającym trzech miesięcy od daty złoŜenia pracy
dyplomowej.
§ 39
1. Egzamin dyplomowy jest egzaminem ustnym.
2. Na kierunku artystycznym, na którym wykonywane są dwie prace
dyplomowe, egzamin dyplomowy jest dwuczłonowy: teoretyczny
i prezentacja pracy artystycznej.
3. Na egzaminie dyplomowym student powinien wykazać się ogólną
wiedzą z przedmiotów kierunkowych oraz szczegółową
w zakresie obranej specjalności i specjalizacji.
4. Przy ocenie wyniku egzaminu stosuje się oceny określone w § 22
ust. 1.
§ 40
1. W przypadku oceny niedostatecznej z egzaminu dyplomowego,
a takŜe nieusprawiedliwionego nieprzystąpienia do tego
egzaminu w ustalonym terminie dziekan wyznacza drugi termin,
jako ostateczny.
2. Powtórny egzamin dyplomowy moŜe odbyć się po upływie
jednego miesiąca i najpóźniej do trzech miesięcy od daty
pierwszego egzaminu.
3. W przypadku niezdania egzaminu dyplomowego w drugim
terminie, dziekan decyduje o skreśleniu z listy studentów.
4. Osoba wymieniona w ust. 3 moŜe skorzystać z prawa, o którym
mowa w § 37 ust. 2, ze skutkiem uregulowań z § 37 ust. 3.
§ 41
1. Warunkiem otrzymania dyplomu ukończenia studiów jest
złoŜenie egzaminu dyplomowego z wynikiem co najmniej
dostatecznym.
2. Na ocenę końcową zamieszczoną w dyplomie jako wynik
ukończenia studiów składa się:
a) średnia arytmetyczna ocen egzaminów i zaliczeń z oceną
z całego okresu studiów, z uwzględnieniem ocen
niedostatecznych - stanowiąca 50% oceny końcowej,
b) ocena pracy dyplomowej - stanowiąca 25% oceny końcowej,
c) ocena egzaminu dyplomowego - stanowiąca 25% oceny
końcowej, z poniŜszym zastrzeŜeniem.
3. Na kierunku artystycznym, na którym obowiązują dwie prace
dyplomowe i dwuczłonowy egzamin dyplomowy, na ocenę
końcową zamieszczoną w dyplomie jako wynik ukończenia
studiów składa się:
a) średnia arytmetyczna ocen egzaminów i zaliczeń z oceną
z całego okresu, z uwzględnieniem ocen niedostatecznych -
stanowiąca 50% oceny końcowej,
b) ocena teoretycznej pracy dyplomowej (teoretycznej jej części)
- stanowiąca 15% oceny końcowej,
c) ocena artystycznej pracy dyplomowej (artystycznej jej części) -
stanowiąca 15% oceny końcowej,
d) ocena egzaminu dyplomowego - stanowiąca 20% oceny
końcowej.
4. W dyplomie wpisuje się jako wynik ukończenia studiów średnią
ocen uzyskaną w sposób opisany powyŜej, po zaokrągleniu jej
według zasady:
do 3,30 - dostateczny (3,0)
od 3,31 do 3,70 - plus dostateczny (3,5)
od 3,71 do 4,20 - dobry (4)
od 4,21 do 4,60 - plus dobry (4,5)
od 4,61 - bardzo dobry (5)
z następującym zastrzeŜeniem: jeśli średnia arytmetyczna ocen
egzaminów i zaliczeń z oceną z całego okresu studiów jest
niŜsza od 3,0, to ocena na dyplomie nie moŜe być wyŜsza niŜ
3,5.
5. Komisja przeprowadzająca egzamin dyplomowy moŜe
wnioskować o podwyŜszenie oceny końcowej w dyplomie o pół
stopnia, w przypadku średniej ocen co najmniej 4,5 w ostatnim
roku lub w ostatnich dwóch semestrach studiów, bardzo dobrej
oceny pracy dyplomowej i bardzo dobrej oceny z egzaminu.
6. Wniosek komisji o podwyŜszenie oceny w dyplomie winien być
zapisany w protokole egzaminu dyplomowego i podlega
zatwierdzeniu przez dziekana.
IX. ABSOLWENCI I DYPLOMY
§ 42
1. Datą ukończenia studiów jest data złoŜenia egzaminu
dyplomowego.
2. Student, który zdał egzaminu dyplomowy, staje się absolwentem
uczelni.
3. Absolwent otrzymuje państwowy dyplom ukończenia studiów
wyŜszych, potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego,
określonego w przepisach szczegółowych prawa o szkolnictwie
wyŜszym.
4. Absolwent ma prawo do zachowania indeksu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Miś
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 17:43, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jak można się bronić we wrześniu bez konsekwencji finansowych? trzeba odebrać ostatnie zaliczenia we wrześniu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
lonka
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: "Zielone" Wierzchowisko :)
|
Wysłany: Pon 18:13, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Za obronę do końca semestru (włącznie z sesją poprawkową czyli we wrześniu) się nie płaci.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruda
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:50, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałam z Paniami w Dziekanacie i dowiedziałam się, że:
- Rok akademicki trwa do 30 września (spójrzcie choćby na datę ważności legitymacji studenckiej), więc nasz 5 rok studiów kończy się 30 września (sesja poprawkowa wchodzi w skład roku akademickiego).
- Jeśli do tego czasu złożymy pracę mgr w Dziekanacie, to podchodzimy do obrony jako studentki.
- Natomiast jeśli przekroczymy ten termin i złożymy pracę po 30 września, to do obrony podchodzimy jako absolwentki i wtedy pokrywamy wszelkie koszty z tym związane (ok. 1000zł).
- I tu ciekawostka: bardziej się opłaca pokombinować i np. czegoś nie zdać, nie zaliczyć, żeby nie móc zakończyć 10 semestru, bo za przedłużenie sesji i warunek płacimy ok 500 zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aszi
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 1:17, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
hahaha, ciekawostka jak w ten czas:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
GabrYsia
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków - Łagiewniki
|
Wysłany: Pon 13:51, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Hej
Składałam dzisiaj pracę w dziekanacie i nie obyło się bez "niedociągnięć" mimo, że kilka tyg. wczesniej bylam z lista dokumentów u pań w dziekanacie i została ona zatwierdzona. Także żeby tym którzy nie wiedzą wszystkiego ułatwić umieszczam tu spis tego, co potrzebujemy aby zarejestrować pracę bez fochów pań z paszczy lwa
Wypełniony indeks ze wszystkimi zaliczeniami (składamy 2tyg przed obroną)
3 egzemplarze pracy dyplomowej w tym jeden do archiwum (ZBINDOWANY, czcionka 12 pt, dwustronny druk, na ostatniej stronie podpis promotora o przyjęciu pracy)
Oświadczenia:
• O samodzielnym napisaniu pracy mgr (według wzoru)
• O pozwoleniu na udostępnianie pracy mgr (według wzoru)
TE DWA W/W OSWIADCZENIA POWINNY BYC RAZEM NA DRUGIEJ STRONIE PRACY, ZARAZ PO TYTUŁOWEJ
• O zgodności pracy w formacie PDF z pracą w formie papierowej (według wzoru)
Płyta CD z pracą w formacie PDF, opisana (imię, nazwisko, kierunek, rok obrony) w papierowej kopercie
4 zdjęcia (lub dodatkowo 1 do suplementu w języku angielskim)
2 ZDJĘCIA MAJĄ BYĆ PODPISANE NA ODWROCIE
Podanie o wydanie odpisu w jęz. Angielskim (jeśli student sobie życzy)
Potwierdzenie opłaty za dyplom (60 zł , 10 zł za suplement w jęz. Ang.)
OBA PODPISANE NA ODWROCIE IMIENIEM I NAZWISKIEM
POWODZENIA
|
|
Powrót do góry |
|
|
PIÓRKO
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lipnica Wielka
|
Wysłany: Śro 3:43, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wzory dokumentów znajdziecie na stronie wydziału: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
magda
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:21, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
czy wszystkie trzy egzemplarze pracy mamy zanieść do dziekanatu?? Myślałam, że dwa zostają u promotora (dla niego i recenzenta). Jeśli ktoś może mi to wyjaśnić to będę wdzięczna za odpowiedź. Dziękuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
PIÓRKO
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lipnica Wielka
|
Wysłany: Wto 10:46, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wszystkie 3 odnosisz do dziekanatu. Dziekanat podbija je pieczątką i 2 egzemplarze oddaje dla recenzenta i promotora (sama je im dostarczasz). Jeden - ten dwustronny egzemplarz zostawiają u siebie. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kocik
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: prawie tarnów ;)
|
Wysłany: Wto 13:04, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zapomnijcie podpisać kwitków, wydrukowanych z automatu. Podpisać na odwrocie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruda
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:23, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kaktus
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:51, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
o jakie kwitki chodzi?
|
|
Powrót do góry |
|
|
anita
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:25, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jeszcze ich nie mam, ale z tego co słysząłam to na uczelni na podchorążych koło kas są automaty, do których wrzuca się pieniążki za oddanie mgr (60zł) i ewentualnie za wydanie potwierdzenia w jęz. ang. (10zł) i te kwitki trzeba podpisać z tego co zrozumiałam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
scarlet
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:31, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Można też poprosic w kasie o taki kwitek, wypełnić go i zapłacić
|
|
Powrót do góry |
|
|
magda
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 5:07, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki dziewczyny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
|